Agustu, 2022
El Festival Intercélticu d’Ociddente celébrase cada mes d’agostu na localidá de Tapia (Tapia de Casariego), y anguaño, que cumplió la so venticinco edición, tuvimos la oportunidá de faer el nuesu segundu conciertu d’esti branu nel FID’O; un prestixosu eventu musical que dinamiza culturalmente l’occidente asturianu y ayuda a estrechar los llazos d’unión d’Asturies col restu de países celtes del arcu atlánticu européu.
El vienres 5 d’agostu foi la fecha escoyida, cuidao que el sábadu 6 teníamos otru conciertu en Portugal (del cual vamos falavos proximamente).
L’escenariu del festival Intercéltico d’Occidente asitialu la organización nun llugar con muncho encantu, la sablera del Murallón, que‑y apurre una atmósfera máxica.
El tiempu desgraciadamente nun acompañó, y les pruebes de soníu allargáronse enforma por cuenta de los continuos bastiazos, que de fechu apunto tuvieron de dexanos ensin conciertu, pos los técnicos de soníu y llume, con bon criteriu, entendíen que la situación podría tornase peligrosa pa la banda y pa los equipos.
Afortunadamente dexó llover nel últimu momentu y con daqué de retrasu sobro la hora del programa, el conciertu pudo celebrase, lo cual enllenónos de prestu.
Pa compensalo teníamos xuna sorpresa: les baillarines irlandeses de la North Coast Dancie Company xubieron al escenariu pa danciar al ritmu del nuesu “Irish Fleadh”, momentu que recueye’l vídeu.
©Tolos derechos reservaos.
Guieldu, música celta con 💙 dende Asturies